Kvalitetsmässan 2017

 Hej.

Detta är en text jag skrev kring mitt och företagets (i texten kallad ###) medverkan på kvalitetsmässan 2017.

” Våga se världen för vad den skulle kunna bli!
Förra året var första gången som ### var med på Kvalitetsmässan.
Det var med en viss nervositet som jag klev upp på scen där i svenska mässan och mässade fram min del av det kvalitetsarbetsföredrag vi höll med temat om hur vi jobbar med kvalitet och kvalitetsarbetet inom ###. Eller egentligen pratade jag väl mest om hur jag ville lägga upp detsamma i mitt kommande arbete som kvalitetskoordinator, för detta var innan projektplanen och min nya roll var spikade .
I och med vår medverkan på kvalitetsmässan har ### nu tagit ett stort kliv framåt där vi visade på vår intellektuella spänst, kompetens och kvaliteten i det vi gör och kommer att göra framgent.
Årets tema för mässan var ”Det nya Sverige”, vilket kan sägas vara omvandling och kvalitet, vilket passade mig utmärkt eftersom vi är mitt i dessa processer själva.
Med mig från mässan har jag en del nya kontakter, tankar och idéer men framförallt känner jag en stor stolthet över mina kollegor som gör ett så bra jobb som jag sedan fått presentera och representera.

//Torbjörn ”Tb” Andersson

Comments

Popular posts from this blog

KUD:ar med Kvalitet

En lösning för problemlösare

Samarbetsförmågans inverkan på klimatet